Monday, August 6, 2018

Butterfly Mini Album

 Здравейте,
Днес ще ви покажа  едно бижу :))) 
Това е един мини албум,  във формата на пеперуда.
който правих за рождения ден на Ани :)

Това също беше и проекта, с който гостувах на Sizzix.
От месец юни насам Сизикс канят  и представят един Гост-Дизайнер на тяхната страница.
Аз имах честа да бъда втора. :)
Така, че можете да ме видите и да прочетете повече за мен от
ТУК


За него използвах следните Sizzix продукти:

Албумът се състои от 14 мини странички  или 7 пеперуди.
Пеперудите са изрязани от бирен картон и облепени с дизайнерски хартии. 
Ръбчетата са състарени с Мulti Tool.  За мен това е перфектният инструмент!!!!
Крафт ножът реже перфектно. Използвала съм няколко вида крафт ножове; както и най-обикновени така и по-скъпи, но този наистина реже чудесно... а инструмента за състаряване е много по-удобен с дългата дръжка.


И малко снимки на албумчето отвътре.
Снимките са доста малки, 4 х 6см.
 Събрала  съм едни от най-хубавите моменти за всичките тези години на Ани:
 като раждането, първи клас, 18 рожден ден, бал, магистратура, сватба, меден месец :)
Ето и част от тях:

и малко детайлни снимки:



Албума си има и кутийка с име. Буквичките са от  тук.


Рожденичката много се зарадва.
 А аз се надявам да съм ви вдъхновила днес:)
Чао и успешна нова седмица.
С повече мирис на море :)))

Предизвикателства:







No comments:

Post a Comment