Wednesday, June 12, 2019

Old Clothes Recycle Ideas

Здравейте,
Обхванало ме е едно лятно настроение и копнеж по морето...
А също така и да сътворя нещо ново и различно. Речено-сторено!
Извадих един стар потник - ако не стане - да го изхвърля с чиста съвест. Хи-хи)


От доста време в къщи стоят едни листи - казват се  Adhesive Iron-On Sheet.
Всъщност това е един голям лист - като двойно лепящото тиксо - от едната страна е хартия а от другата е лепящо. Та реших, че този път ще използвам точно тези листи и с тях ще творя. :)


Изрязах парченца филц с необходимата големина и парчета от лепящите листи.
После ги изгладих с ютията, за да залепне лепящото за филца.
Само внимавайте, преди да изгладите с ютията да проверите от коя страна е хартия и от коя лепящо. При мен естествено беше обратно и ми залепна за ютията... Нали съм си беля. Ха-ха!!!
Вместо филц  също така може да се използва плат или дантела.


Ето и още какви продукти използвах:


и малко снимки в процеса на работа:


Изрязах  различни цветове листа с машинката.
Отлепих хартията от задната страна и нагласих листата, за да ги залепя - т.е. да ги изгладя.
Вижте как вече използвам кърпичка! Както казва народът: "Парен - каша духа! " :)))

И накрая взе, че стана една хубава саксия с листа!... 
Чак ме е яд, че не взех по-хубав потник! 

Това е от мен за днес! Надявам се да съм ви вдъхновила!  
Много слънчево настроение ви желая и... бъдете креативни!
Чао и благодаря, че се отбихте! 

No comments:

Post a Comment