Sunday, December 22, 2019

Last Minute Christmas Cards

Здравейте приятели,
Как сте с подготовката за Коледа?
Аз уж започнах отрано, но в последните дни се усетих, че съм пропуснала доста хора. :(
Май все така става - в последния момент правя по мнооого картички накуп.
Затова реших да споделя как най-бързо да си направите най-много картички.

За по-интересен фон използвах дистрес мастила.
Мацнах по веднъж на акрилното блокче и напръсках . Отпечатах и вече имах готов фон.

После изрових всички готови изрязани елементи, които имам. 
Повечето от тях са от комплекта Geo Christmas.
(Ако нямате готови елементи, можете да изрежете за по-бързо не толкова деайлни елементи.)
 Върху готовият зелен фон залепих по една елхичка и надпис и готово.



И така направих толкова картички - колкото изрязани зелени елхички имах. :)

Втората серия е в синьо.

Използваните продукти са:

 Ето и малко снимки отблизо.
Фонът е направен отново с  дистрес мастила и акрилно блокче.



Пак казвам аз имах готови изрязаните елементи и панделки -
но вие можете да се поразровите из вашите крафт материали
и да откриете много нещица, които си стоят забравени...
А аз имам още доста да разчиствам. Хи-хи!

И третата серия - тя е само от лепени готови елементи - просто ги съчетах и залепих.
Добавих и малко камъчета и пайетки за повече блясък. :)
Картичките са долу-горе от този тип:





Мисля, че се получиха ефектни и не толкова трудоемки картички.
Това беше моето вдъхновение за днес!
Хубава неделя ви желая!

Чао и до скоро! 
А аз отивам да пека коледни сладки. Йеее!

***

No comments:

Post a Comment