6a1f68739029e69b1d7aa523d04f5e0c61ea012fcc8fd440cb Art with Heart: Стара снимка

Pin it

Thursday, March 13, 2014

Стара снимка

Хи-хи!!! Как само  съвпадна предизвикателството на Кали с моята картичка.
Тази картичка я бях почнала още от началото на месеца или предния (кой вече помни?)
 за осмомартенската размяна. после разбрах,
че това ще е за Зара... но успях да я довърша доста след 8-ми Март.
 Много съжалявам, че не успях да я зарадвам за празника, 
както тя зарадва мен, но по-добре по-късно отколкото никога:) 
Тя вече си я получи и няма да разваля изненадата, 
така че мога спокойно да показвам снимките:
Доста експериментирах по тази картичка, по-скоро по снимката.


Много ми хареса тази стара снимка с момичето носещо светлинка:) и така ме вдъхнови!
 Първо я минах с акрилна боя и отгоре с кракъл, който така и не се напука достатъчно:(
После я поръсих с бял брокат и шаби пудра, която пък "прегрях" :( и стана на по-едри петънца
Добавих бели рози, поръсени с бял брокат, 
панделка с висулка и капчици роса по листата на розата. 

Ами май това е всичко.
Ще я покажа в: