Monday, July 6, 2015

Album

Привет, привет, привет:))) Днес съм много хепи.  Готова съм с албума. Доволна съм и много, ама много си го харесвам. (Виж ти, това си е нещо напълно  ново и непознато за мен. Обикновено, когато приключа с някой проект - веднага започвам да  виждам недостатъците :) . Не че да си перфекционист е толкова лошо. Хахах! Това си има и хубавата страна - така се развивам и добивам нови умения, нови качества и т.н.. )
   Та да се върна към албума - започнах го веднага след бала на Габи, но докато изчакам за снимките, докато пристигнат халкичките от Китай ... то си отиде месец. Не, че не поръчах вече нови халки:) Тези се оказа, че са малки, но и така ще ви го покажа. След още един месец като пристигнат по-големите, ще ги сменя :)))
Албума е с размери  18/24 см. Малко, никакви размери (кутията е толкова голяма, та според нея го правих)л Проблемът беше, че една част от хартиите ми бяха 20/20 см.  И то точно за корицата - ама измислих как да ги съчетая накрая. Отвътре повечето листи са от голямо блокче и нямаше проблем. Този път нарязах листите със скалпел. Реших че ще се вслушам в момичетата с повече опит :) Прави са били - нямаше кривене, нито срязани пръсти!
Ами няма какво повече да описвам - направо да покажа снимките:

 Добре, че си имам страхотен помощник в къщи, който ми сложи ъглите.


и  още "малко" детайли :)



А ето за какво иде реч - колко са малки халките, но за снимките го сглобих.
Все пак исках да го снимам:)

  
Добавих перлички и доста капчици с глоси.



Снимките са доста, няма да ги показвам, само малко детайли от албума:


 Освен любимите ми надписи на Тим Холц, на тези странички използвах и един зиг-заг бордюр.  Незнам защо досега не съм го ползвала, но е много нежен и ефектен. Ще поправя това със сигурност.:)))




 И последната страница - подобна на началната.

Има също джобче и тагчета.
  И гърба:
С пожелание за много сбъднати мечти.
Тагчетата и етикета на гърба са на Scrapberrys.
Етикета минах с напукващо кракле, не можах да го заснема добре, 
но наистина  се получи много хубав ефект.


Ами това е от мен!
Чао и благодаря, че се отбихте!

За този албум използвах следните Sizzix продукти: 

Thanks, Sizzix for wonderful party and memories!
Благодаря и на Ани - тези чудни хартии на First Edition са ми наградка от нейната игра.
Пазех ги за нещо по-специално. И на Софи - за печатчето - страхотно е
Благодаря, момичета и вие имате дял, за да стане този албум, така да си знаете:)

Албума ще покажа в:

4 comments:

  1. Lovely project, thanks for joining us at Inspiration Destination and good luck. Wendy DT x

    ReplyDelete
  2. Великолепен албум! Благодаря, че го включи в предизвикателството на Card Mania. Успех и ще те очакваме отново при нас.

    ReplyDelete
  3. Gorgeous work! So much lovely detail, thank you for joining us at Stamps and Stencil Toni x

    ReplyDelete
  4. Много красота, скрита в дантели, тагчета и джобчета!Поздравления!!!

    ReplyDelete