Tuesday, May 21, 2019

HOW TO MAKE UNIQUE DIY WEDDING TABLE DECORATIONS

Здравейте,
Отдавна не съм се появявала тук, но имах чудесен повод за моето отсъствие. :)
Тази неделя беше сватбата на малката ни дъщеря.
Скоро ще покажа и снимки от сватбата, но днес съм тук, 
за да споделя с вас един по- нестандартен начин за направа на номера за масите.

Сватбата беше навън, в градина... беше донякъде и горска сватба.
Затова Габи  реши номерата на масите да са във формата на  планински върхове.

Има един комплект с шаблони на Сизикс, който се казва Tree Light,
 който беше перфектен за целта. :))
Подготвила съм и малко снимки, за това как направих номерата:


За всяка маса направих по три броя пирамиди:
в зелено (като дръвче) 

  в кафяво с изрязан номер на масата ( от паус, за да свети вечерта:)

и в бежово (с името на върха)


Естествено връх "Мусала" е за младоженците :)

Минах върховете с бяла акрилна боя - за по-снежен ефект. :)


А ето и вече украсената сватбена маса.
Снимката е на един невероятно талантлив млад фотограф - Денис Василев


Надявам се да съм ви вдъхновила и да съм ви насърчила да мислите 
малко по креативно и малко по-нестандартно днес. :)
Чао от мен и до скоро! 







No comments:

Post a Comment