Tuesday, December 17, 2019

How to Make a Camera Shaker Card? {Sizzix}

Здравейте, крафт приятели
Днес искам да споделя с вас как направих моята първа шейкър "картичка".  Йее!!!

Никога досега не бях правила шейкър картички. :(
Все ми се струваше, че това е нещо много сложно, много трудно и няма да се справя...
Затова и не пробвах. 

Докато не получих от Сизикс една папка за рязане и релеф -
 Instant camera. Аз естествено я оставих настрани - нямах желание да правя нищо с нея.
Но Ани ми каза, че много я харесва...  Ех, какво ли не прави човек за децата си? Хи-хи! :)
Поразрових се в интернет и попаднах на това видео.
След като го изгледах реших, че и аз може да се справя.

Затова и съм подготвила снимки в процеса на работа - 
за да се убедите и вие, че става лесно, и ефектно, и е забавно. :)
Важното е да се престраши човек и да опита.

Ето така изклежда комплектът -  от 5 шаблона за рязане и една папка за рязане и релеф


Аз използвах червен картон - защото тази камера е за коледен албум. :)


Залепих ацетатен лист от задната страна и облепих с фоам лента.


Насипах пайети и мъниста (съжалявам, че забравих да снимам:)
 и отгоре залепих друг картон и двойно лепящо тиксо.
Това беше цялата философия... Нищо сложно, нали?


Ето така изглежда камерата.


А утре ще ви покажа как я украсих, а също така ще ви покажа и целият албум.

Хубава вечер ви желая! Аз отивам да творя! :)

Чао и благодаря, че се отбихте!

***


No comments:

Post a Comment