6a1f68739029e69b1d7aa523d04f5e0c61ea012fcc8fd440cb Art with Heart: Good luck! / Sizzix

Pin it

Monday, April 13, 2015

Good luck! / Sizzix

Hello Sizzix fans,
here are my new cards with amazing Sizzix products. 

Здравейте,
Ето две картички от мен, направени с удивителните продукти на Sizzix.


и малко снимки отблизо:






Това са две картички за двама абитуриенти. Видях подобна картичка   и много ми хареса идеята със звездите. Ето и моят вариант.
 Звездите залепих с 3Д квадратчета, за по-добър релеф.
Печата е със сребърна ембос пудра.


Преди време бях споменала, че съпругът ми се е запалил по декупажа.
( Къде го намерих това талантливо момче ? :)
Ем,  и ти имаш дял в това, така да си знаеш!!!
Та, една неделя шкури, маца и ето го резултата - състарена шевна машина:)))



 За повече идеи можете да надникнете в блога на Сизикс. 
 Това е от мен за днес! Хубав ден ви желая!

For more ideas visit  http://www.sizzix.co.uk/blogs
Have a nice day!

The  Sizzix products I used :

I am entering  in: