Wednesday, January 22, 2020

Как да си направим тортичка? - DIY Pop-Up Cake { Sizzix }

Здравейте приятели,
Много съм развълнувана и искам да споделя с вас една тортичка, която правих.
Подготвила съм и уроче в снимки. :)


Комплекта с шаблони, който използвах се казва Cake Pop-Up,  на Sizzix - Chapter 1, 2020г.
Той се състои от 29 части - има изключително детайлни дантели, цветя, клонки и т.н.
Ето така изглеждат всичките шаблони за рязане.


Аз използвах двойно лепящо тиксо, за да стане по-бързо... защото нямах търпение да видя готовата тортичка. :) Но определено с лепило ще бъде по-добре. 
При мен тиксото се разлепи и се наложи после да използвам лепило.


Eто и списък с използваните продукти:


И готовата тортичка!
Аз я украсих така, но има и много други начини за украса...
Възможностите са наистина неограничени.



и една снимка на цветенцата отблизо



Хубава вечер ви желая!

Чао и благодаря, че се отбихте!

***


No comments:

Post a Comment