6a1f68739029e69b1d7aa523d04f5e0c61ea012fcc8fd440cb Art with Heart: Flowers

Pin it

Wednesday, February 18, 2015

Flowers

Здравейте,
Снощи ми дойде музата, 
Исках да сътворя нещо във винено и...ето какво се получи!
Нещо между таг, картичка или каквото там го наречете:)



За първи път използвах шаби панделката, за която беше споменала Джиджи.
Поръчах си я от ибей - бяла на цвят. 
Като цяло съм много доволна. 


Тази панделка я боядисах със дистрес мастила - Tattered rose  и  Fired brick.
Боядисва се много лесно и е голямо удоволствие. За първи опит си е направо страхотно!


Пепперудката е от паус - за по-нежен ефект.
И къде без капчици от глоси!


Ами това е от мен. Надявам се да ви хареса, както и на мен! :)
А картичката ще покажа ето тук:
Ако червеното е тъмно ( едната роза е червена,но другата е винена, нека момичетата не зачитат участието ми :)