6a1f68739029e69b1d7aa523d04f5e0c61ea012fcc8fd440cb Art with Heart: Sunshine

Pin it

Wednesday, June 24, 2015

Sunshine

Здравейте,
отдавна не съм публикувала, но да не си мислите, че не творя:))))
Започнала съм един албум, който е почти готов. Също и някои други неща, но тъй като вечерите са изключително кратки и времето все не стига, показвам ви само една страничка.
Винаги съм гледала и съм се възхищавала на чужденките, 
които правят страхотни скрапбук странички. 
Но в моя случай всякаква по-пищна украса  е неуместна. 
Затова и страничката е много семпла. Естествено украсата е с шаблони на Сизикс :)
Цветето е от стартовия пакет. 


и поглед отблизо:





Няма как да не добавя и 'Sunshine' надпис - за моето слънчево момиче.
Нека винаги усмивка да грее на лицето й. Както и на любимите ми племенници :).


За направата използвах следните Sizzix продукти:



Ами това е от мен засега. Очаквайте скоро да покажа и албума и стискайте палци 
да се справя с металните ъгълчета, че досега не съм слагала и ... накрая да не стане беля :)))


Тази страничка ще покажа ето тук: