Wednesday, September 30, 2015

Mary Had a Little Lamb

Привет талантливки,
Ето с какво се занимавах предната вечер :)
Това е нещо между картичка и кутийка за шоколад.
 И то не един, а два шоколада :) Е, жалко че са малки...
 ама за успокоение, че много шоколад не е полезен.
Та ето я кутийката.

и поглед отблизо към невероятните цветя на Сизикс.


Тази картичка е за една много специална дама, която полага много нежни грижи.
Какъв по-добър начин да кажеш " Благодаря!"
За целта използвах тази картинка - Mary.
И макар,че влагам друг смисъл с това момиченце, което се грижи за своето агънце,
 получателката сигурна съм ще разбере посланието.
Затова и добавих надписа Love, защото тя наистина върши всичко с много любов.



Хе-хе и ... боядисах си сама шаби панделката 
 стана страхотна и в почти същите цветове. 
Много съм хепи!
Ето и отвътре какво представлява.
Надписа с пожелание още не съм измислила, но и това ще стане, когато ми дойде музата.

И гърба на кутийката:


За направата използвах следните Сизикс продукти:


За повече вдъхновения можете да надникнете и блога на Сизикс.

А аз ще участвам с нея в следните предизвикателства:
има нещо шаби, ама не съвсем :)-  та ако не отговаря на условията
 нека момичетата не зачитат участието ми



Ами това е от мен.
Чао и благодаря, че се отбихте.
Иии... знаете си го - малко шоколад винаги помага:)





No comments:

Post a Comment