Thursday, October 27, 2016

How to build a home? / Sizzix


Happy 25th anniversary!

Здравейте,
Днешната ми публикация е много специална за мен.
Днес имаме годишнина - 25 години заедно!

Картичката ми естествено е в сребърно.
Каква сребърна сватба ще е без блясъка на среброто? :))).

 Затова и съм озаглавила публикацията си - "Как се гради дом?"
Как ли? - Малко по-малко...
Стъпка след стъпка. Тухла след тухла...
Картичката е семпла и изчистена.
Символите говорят повече.




Нужна е визия, нужни са "тухли", нужна е спойка ...
И когато са сгрени от топлината на любовта само тогава има дом.  
 (Затова само надписа е с червен брокат - за да изпъква и  ярко да грее:) 
Не, блясъка не е нужен, за да има дом. 
Сребърното е просто защото  е сребърна сватбата - да се знае "начи". :)
Къщи и блясък/сребро колкото искаш.


 CAS Card 
Детайли малко; символи - много.
Хубаво е след  25 години да кажа на любимия си малко и в същото време толкова много ...
И да знам, че ще бъда разбрана!


А кои продукти съм използвала:
Sizzix Thinlits 4 Die Set - Happy Home 660808
660218 Sizzix Thinlits Die Set 7PK - Handwritten Love By Tim Holtz


Чао от мен! Отивам да празнувам.
Бъдете влюбени и нека любовта да блести!

Предизвикателства:









No comments:

Post a Comment