Wednesday, February 21, 2018

Fifty & Fabulous

Здравейте, крафт приятели!
Тази година е много специална за мен, и за моето семейство :)
Ще празнуваме 50 - годишен юбилей. 
Освен това ни предстои  и местене в друг град, та започвам отрано с подготовката!
 Все пак искам, ама много искам празника да е красив и блестящ. 
Защото той е за един изключително честен, праволинеен, прям, забавен и достоен човек, 
който винаги е до мен и ме подкрепя във всички мои начинания.
Защото той и на 50 е прекрасен и няма как да не го обича човек! :)))
( и добре, че не следи блога ми ...хи-хи!)

Та стига толкова предисловия, започвам с поканите за рождения му ден.
Те са по-скоро като картички (просто така ми харесва), и са различни.
Никак, ама никак не обичам да правя еднакви неща... голяма скука!
Ето и първите две:
Цветовете - черно и златно. Класика!
За фон използвах един шаблон на Тим Холц - Mixed media


Изрязах три звезди от брокатен картон.
И ги залепих с фоам квадратчета, за по-добър обем.


Буквите са изрязани също от брокатен картон. 
На втората покана насложих два пъти точките за фон - и така става добре! :)))



Скоро ще покажа и другите покани, но за днес толкова.
 Чао и благодаря, че се отбихте!

Използвани Сизикс продукти:




Предизвикателства:
 "Предизвикавам Картичкофея: Дани"  и темата е  "Черно и златно" :)
http://kartishok-challenges.blogspot.bg/2018/01/mmp29timholtz.html - използвала съм шаблони на Тим Холц, но ако момичетата решат, че не отговаря на условието, 
нека не зачитат участието ми :)




No comments:

Post a Comment